2019 教授要綱 2年
37/195

-37-回数実施日時限担当者学習目標(GIO)行動目標(SBOs)事前事後学修(時間)モデル・コア・カリキュラム第12回C班10月10日A班12月19日(木)2時限RiggioSBS. 3.6Present Perfect Continu-ous Tenseを理解する。Discussing Duration of Activity / Report-ing Household Repair Problems / Describing Tasks Accomplished / Reassuring Someone / Describing Experiences Job Interviewsが出来る。A-4-1)-①A-4-1)-②第13回C班10月17日A班12月26日(木)1時限RiggioSBS. 3.7Gerunds / InnitivesReview: Present Perfect and Present Perfect / Continuous Tensesを理解する。Discussing Recreation Preferences / Discussing Things You Dislike Doing Habits / Describing Tal-ents and Skills / Telling About Important Deci-sionsが出来る。Side by Side(3-7) p81 ~p940.5A-4-1)-①A-4-1)-②第14回C班10月17日A班12月26日(木)2時限RiggioSBS. 3.7Gerunds / InnitivesReview: Present Perfect and Present Perfect / Continuous Tenses を理解する。Discussing Recreation Preferences / Discussing Things You Dislike Doing Habits / Describing Tal-ents and Skills / Telling About Important Deci-sionsが出来る。A-4-1)-①A-4-1)-②第15回C班10月24日A班1月9日(木)1時限RiggioSBS. 3.8Past Perfect Tense / Past Perfect Continuous Tenseを理解する。Discussing Things People Had Done / Discussing Preparations for Events / Describing Consequences of Being Late / Discuss-ing Feelings / Describing Accomplishmentsが出来る。Side by Side(3-8) p95 ~p1100.5A-4-1)-①A-4-1)-②第16回C班10月24日A班1月9日(木)2時限RiggioSBS. 3.8Past Perfect Tense / Past Perfect Continuous Tenseを理解する。Discussing Things People Had Done / Discussing Preparations for Events / Describing Consequences of Being Late / Discuss-ing Feelings / Describing Accomplishmentsが出来る。A-4-1)-①A-4-1)-②第17回C、D班11月2日A、B班1月11日(土)2時限1時限梅村、高山、川木、上野、近藤Mid semester TEST

元のページ  ../index.html#37

このブックを見る