教授要綱2年(2017)
34/154
-34-回 数担当者学習目標(GIO)行動目標(SBOs)予習項目モデル・コア・カリキュラム第6回C班9月21日A班11月30日(木)2時限RiggioSBS. 3.3 Review : Future: Going to/ Will/ Future Continuous Tense / Time Expressions / Possessive Pronounsを理解する。A-7-1)-①コミュニケーションの目的と技法を説明出来る第7回C班9月28日A班12月7日(木)1時限RiggioSBS. 3.4Present Perfect Tenseを理解する。Describing Actions That Have Occurred / Describing Actions That Haven’t Occurred Yet / Making Recommendations / Things to Do Where You Live / Making ListsSide by Side(3-4) p37 ~p50A-7-1)-①コミュニケーションの目的と技法を説明出来る第8回C班9月28日A班12月7日(木)2時限RiggioSBS. 3.4Present Perfect Tenseを理解する。A-7-1)-①コミュニケーションの目的と技法を説明出来る第9回C班10月5日A班12月14日(木)1時限RiggioSBS. 3.5Present Perfect vs. Present Tense / Present Perfect vs. Past Tense Since/Forを理解する。Discussing Duration of Activity / Medical Symptoms and Prob-lems / Career Advancement / Telling About Family MembersSide by Side(3-5) p51 ~p64A-7-1)-①コミュニケーションの目的と技法を説明出来る第10回C班10月5日A班12月14日(木)2時限RiggioSBS. 3.5Present Perfect vs. Present Tense / Present Perfect vs. Past Tense Since/Forを理解する。A-7-1)-①コミュニケーションの目的と技法を説明出来る第11回C班10月12日A班12月21日(木)1時限RiggioSBS. 3.6Present Perfect Continuous Tenseを理解する。Discussing Duration of Activity / Reporting Household Repair Problems / Describing Tasks Ac-complished / Reassuring Some-one / Describing ExperiencesJob InterviewsSide by Side(3-6) p69 ~p80A-7-1)-①コミュニケーションの目的と技法を説明出来る第12回C班10月12日A班12月21日(木)2時限RiggioSBS. 3.6Present Perfect Continuous Tenseを理解する。A-7-1)-①コミュニケーションの目的と技法を説明出来る第13回C班10月19日A班1月11日(木)1時限RiggioSBS. 3.7Gerunds / InnitivesReview: Present Perfect and Present Perfect / Continu-ous Tensesを理解する。Discussing Recreation Prefer-ences / Discussing Things You Dislike Doing Habits / Describ-ing Talents and Skills / Telling About Important DecisionsSide by Side(3-7) p81 ~p94A-7-1)-①コミュニケーションの目的と技法を説明出来る
元のページ
../index.html#34